6 תשובות
היא נראית ממש חמודה, ותשמחי קצת בשביל שון סופסוף יש לו חברה לפרגן לא יזיק :)
ובתכלס לא נראלי שהם זוג
ובתכלס לא נראלי שהם זוג
ממתי יש לו חברה?
ואת שואלת מבחינת היופי? כי אם כן היא נראת טוב
ואת שואלת מבחינת היופי? כי אם כן היא נראת טוב
היא נראת יפה דווקה . למה היא מזעזעת בעינייך ?
מה? היא ליטרלי נראת כמו דוגמנית..
היא נאה דווקא
זאת לא חברה שלו.
באותו הנושא: