3 תשובות
אני בטכם, כיתת סייבר, עכשיו בכיתה י'.
החומר לא קשה ברמה, אבל כן צריך להשקיע הרבה, להקשיב בשיעורים ולדעת ללמוד בכוחןת עצמך (דרך אתרים באנגלית בעיקר)
החומר לא קשה ברמה, אבל כן צריך להשקיע הרבה, להקשיב בשיעורים ולדעת ללמוד בכוחןת עצמך (דרך אתרים באנגלית בעיקר)
שואל השאלה:
החומר במחשבים עצמו קשה? אני יודעת שצריך להשקיע ברור אבל אני לא כל כך אוהבת מחשבים ואמרו לי שאם אני לא אוהבת לא כדאי לי ללכת לטכם
החומר במחשבים עצמו קשה? אני יודעת שצריך להשקיע ברור אבל אני לא כל כך אוהבת מחשבים ואמרו לי שאם אני לא אוהבת לא כדאי לי ללכת לטכם
אם ככה, אני מסכיצה, למה שתלכי למגמה שאת לא מתחברת אלייה?
באותו הנושא: