4 תשובות
כי גם הם היו אנטישמיים
אני מאשימה את כל מי שהיה שותף לזה ואת כל מי שהתעלם.
הם לא בדיוק שלטו עליהם, הם תמיד יכלו לפתוח במרד כי היהודים היו חלק שלם מהעם הפולני...
למה לא? הם רצחו 300,000 בשואה. אני לא מצפה מהם להחזיר את היהודים לחיים או לפצות אותם, אבל לפחות תודו באשמה. אי אפשר להתכחש למציאות.