7 תשובות
זה נחמד
נחמד, אפשר לעשות 60 ויותר..
שואל השאלה:
אבל אני צריכה בדקה 60..
אז כמה לעבוד ואיך?
זה לא משהו.
לבנות זה אחלה (אל תצאו עלי פמיניסטיות זה ביולוגיה)
זו התחלה טובה. בעיקרון קצב של כושר מלא זה כפיפה בשנייה (או טיפה יותר). ההתקדמות תהייה מטורפת את לא תשימי לב בכלל לכמה מהר משתפרים.