6 תשובות
שנתיים ואני ככה חחח לא מוזר כי הוא היה ההתאהבות הראשונה שלי אבל גם מאז לא היה לי מישו אז הגיוני קצת
אנונימית
כן באמת די
זה לא מוזר
עברו שלושה שנים ואני עדיין מתגעגעת...
אנונימית
לא מוזר, תתחילי לצאת עם מישהו חדש כדי לשכוח ואולי גם תתאהבי בו
טיפה
באותו הנושא: