תשובה אחת
אמא שלי הלכה לשם וקנתה משם ספר... היא אמרה שזה מקום של ילדים שאין להם בית, מישהי בת 50 מנהלת של המקום, היא סוג של אמא שלהם, קוראים לה מריומה ובגלל שהיתה לה ילדות קשה והיא מבינה מה הם עוברים היא פתחה את המקום הזה. יש 2, אחד בדרום ואחד בתל אביב. אסור לעשות שם סמים (זה נשמע שכן בגלל השם אבל זה קרוי על שם הילדה של אותה אישה)
באותו הנושא: