9 תשובות
כן מלא
כשהייתי ילדה הייתי גוזרת את התמונות שלי כי שנאתי את איך שאני נראית. אני עדיין סוג של שונאת, אבל מתחרטת על זה.
אממ
כשהייתי בגן חובה אז אחשלי היה בכיתה ח והיה לו חבר שממש הייתי מאוהבת בו אז כל פעם שחבר שלו היה בא אלינו הייתי אומרת לו שהוא חתיך והייתי שרה לו שירים.
אני כלכך מתחרטת עלזה כי לפעמים אני רואה אותו ברחוב והוא עדין זוכר אותי.
הייתי רבה עם חברות של החברה הכי טובה שלי ומאיימת עליהן שאני יטיל עליהן קללה אם הן לא יעזוב את החברה הכי טובה שלי והן אשכרה היו מאמינות לזה במיוחד החברה הכי טובה

הייתי בת 10-11
אנונימית
הייתי גוזרת לעצמי פוני פעם. בכל פעם יצא מזעזע מהפעם הקודמת.
חח^
אנונימית
וואי הייתי מורידה לבנים בגן את המכנסיים/:
אנונימית
יותר מדי. ילד מהכיתה שלי החליק בטעות על הרצפה והיינו היחידים בחדר (כיתה ב או משהו) וראו לו את כל התחת איכ
חח וואי הייתי עושה מלא שטויות פעם. אני זוכרת שפעם אחת אמא שלי הענישה אותי ובתור עונש היא נעלה אותי בחדר. כשהייתי קטנה ממש פחדתי מזה, אז לקחתי מספרים וגזרתי את הרשת של החלון ויצאתי משם למרפסת. חח זה היה בבית הקודם ומאז יש שם סורגים xd