11 תשובות
היה סבבה, הייתי בעיה 3
אני קיבלתי את 2 ודווקא הלך לי ממש ממש טוב.
הכינו אותנו מעולה.
היה בהחלט מציק
^
הייתה לך בעיה ראשונה עם הפד"ח שמגיב עם הפנול האדום בנבטים והופך לכתום? הקשר איכותי והגורם הנבדק הוא אחד התוצרים.
בעיה שנייה עם החמצן שמגיב בתהליך הקשר כמותי והגורם הנבדק הוא אחד הגורמים הראשונים?
(ר)ציני זו בעיה 2, לי היה אותה.
ואני עשיתי על חלק ב שהקשר איכותי, הרי השינוי במשתנה הבלתי תלוי הוא לא רציף,
אלא סוגי טיפולים שונים, אבל כולם אומרים לי שזה כמותי ):
כמותי ואיכותי זה לפי דרך המדידה לא לפי המשתנה הבלתי תלוי
אנונימית
לא. זו בעיה 3..
אנונימית
הרי הדרך מדידה נמדדת לפי שינויים במשתנה בלתי תלוי
לי היה סבבה
בעיה 3
אנונימית
כן אני הייתי בעיה 1
לא היה קל
גם אני הייתי בעיה 3
הלך לי בסדר דווקא