5 תשובות
חח אולי מדובר על כאבים פסיכוסומטיים
אכלת משהו?
אכלת משהו?
שואל השאלה:
לא. אני תמיד קמה עם בחילות פשוט היום זה היה יותר קשוח
לא. אני תמיד קמה עם בחילות פשוט היום זה היה יותר קשוח
אנונימית
xd
אממ... לכולנו יש אמא. אנחנו מבינים :)
תכיני תה עם לימון ודבש וכורכום (כן כן כורכום)
ותרגישי טוב ^^
אממ... לכולנו יש אמא. אנחנו מבינים :)
תכיני תה עם לימון ודבש וכורכום (כן כן כורכום)
ותרגישי טוב ^^
אין קשר חחח ככה אימהות אוהבות לעשות
חח אמא שלך קורעת....
אבל בכללי תשתי מים עם לימון וג'ינג'ר ותנוחי.
אבל בכללי תשתי מים עם לימון וג'ינג'ר ותנוחי.
באותו הנושא: