התחברות
הרשמה
כולם עצבניים
על זה שהוט מסירה את התכניות שכולנו אהבנו, למה הם עושים את זה?
אוף אני ממש עצובה
28 במאי 2019, 00:43
תשובה אחת
שואל השאלה:
נכון אבל זה הסדרות שכולנו גדלנו עליהם, אני נגיד כל שנה רואה את הסדרות האלה..
אנונימית