התחברות
הרשמה
אי פעם חשבתם על איזשהו סטארט אפ?
27 במאי 2019, 23:49
סטארטאפים
הייטק
כספים
2 תשובות
כן
ע
עסוק בדרך כלל
לא הייתי מגזים עם סטארטאפ אבל עבדתי על כמה תוכנות שחשבתי שלא היו קיימות, אחת התקדמה לשלב נחמד אבל בסוף לא סיימתי אותה.
אנונימי
באותו הנושא:
זה מגניב שאני מתחיל לפתח סטארט-אפ ואני בן 14?
מה זה סטארט-אפ?
יש לכם איזשהו משחק מחשב שלא צריך להוריד והוא כיפי? כאילו שפשוט מחפשים באינטרנט, נכנסים לאתר ומשחקים בו.
ויטמין שטוב לגדילה - יש איזשהו ויטמין שיכול לעזור לגובה?
קיצר חשבתי על סטארט-אפ קטלני
איך לעשות רי סטארט לנטפליקס?, הוא לא עובד לי
אתם אוהבים ברול סטארט
איפה אני יכול למצוא חברות סטארט אפ ממש מתחילות?
יש לי מחשב מסך מגע. יש איזשהו עט שאני אוכל להשתמש בו שיעבוד על המחשב?
גם אתם חשבתם שכשקיבלתם את ההודעה מסיפס חשבתם שמישהו נזכר בכם או אכפת לו מכם?
אם הייתם יכולים להיות בעלים של סטארט-אפ, מה הוא היה?