8 תשובות
לבקש לעבור מקום אין מה לעשות
תבואי עם המסעת רופא הזה. מוכרים בסופרפרם
מסכת
לשבת רחוק ממנו
הרי השמות זה רק באיזה כיתה את תהיי ועם מי הם לא מחליטים באיזה שולחן תשבי
שואל השאלה:
הם כן מחליטים איפה אני יושבת ואי אפשר פשוט לבקש לעבור :((( זאת גם מעבדה אז אין מקומות פנויים
אנונימית
מה
ממתי זה ככה
אני מסיימת עכשיו יב ובחיים לא אמרו לי איפה לשבת בבגרויות
אז תתמודדי... אין מה לעשות מקסימום תחלי, הבן אדם בא חולה לעשות בגרות כי זה חשוב לו, אם גם לך יהיה חשוב את גם תבואי חולה לבגרות השנייה שתהיה לך
שואל השאלה:
תמיד אומרים איפה לשבת
כי הבוחן בא ושם מדבקות של הפרטים שלך לפי המקומות...
אנונימית