6 תשובות
חשבת על לפנות לטיפול?
למה את חותכת יקירה??
את מוזמנת לשלוח לי הודעה בפרטי ולהוציא כל מה שיושב לך על הלב רק אל תחתכי
היי,
את לא אבודה. אני יושבת שיש לך דרך לעבור, אבל את יודעת מה היא. את חזקה, ואת מבינה את המצב שבו את נמצאת- וזה כבר המון. לפי ההבנה המועטת שלי בנושא, אנשים שדיברו איתי הסבירו לי שהם מטביעים את הכאב הנפשי שלהם בכאב הפיזי, אבל בכנות- זה נשמע לי רק כמו הוספה של כאב. אל תוסיפי לעצמך. זה לא מגיע לך. אני (וגם אנחנו, אפילו) כאן בשבילך, מחכים לשמוע מה יושב עלייך ולעזור לך עם זה. בבקשה בואי לקראתנו. תפרקי אלינו, בשביל זה אנחנו כאן. לחתוך לא יגרום לבעיות שלך לכאוב פחות, ואני חושבת שגם את יודעת את זה. מה קורה איתך כרגע? אני חושבת שיהיו לנו פתרונות שיוכלו להוציא אותך מהמקום שבו את נמצאת כרגע. זה רגע אחד מבין מיליוני רגעים שאת תחווי, אל תתני לו להרוס את הרגעים שאחריו.
אם בא לך לפרוק או לקבל קישור לסרטוני חתולים איכותיים במיוחד, אני כאן.
את לא אבודה. אני יושבת שיש לך דרך לעבור, אבל את יודעת מה היא. את חזקה, ואת מבינה את המצב שבו את נמצאת- וזה כבר המון. לפי ההבנה המועטת שלי בנושא, אנשים שדיברו איתי הסבירו לי שהם מטביעים את הכאב הנפשי שלהם בכאב הפיזי, אבל בכנות- זה נשמע לי רק כמו הוספה של כאב. אל תוסיפי לעצמך. זה לא מגיע לך. אני (וגם אנחנו, אפילו) כאן בשבילך, מחכים לשמוע מה יושב עלייך ולעזור לך עם זה. בבקשה בואי לקראתנו. תפרקי אלינו, בשביל זה אנחנו כאן. לחתוך לא יגרום לבעיות שלך לכאוב פחות, ואני חושבת שגם את יודעת את זה. מה קורה איתך כרגע? אני חושבת שיהיו לנו פתרונות שיוכלו להוציא אותך מהמקום שבו את נמצאת כרגע. זה רגע אחד מבין מיליוני רגעים שאת תחווי, אל תתני לו להרוס את הרגעים שאחריו.
אם בא לך לפרוק או לקבל קישור לסרטוני חתולים איכותיים במיוחד, אני כאן.
אל תפגעי בעצמך, את שווה יותר וחזקה יותר מזה, את עוד תצליחי להרגיש טוב יותר ולהיות מאושרת
שלום לך,
נשמע שאת מחפשת מקום בטוח שלא ישפוט אותך, כדי לבטא ולשתף את מה שעובר עלייך.. ובנוסף, שקשה לך כבר להחזיק לבד את הכאב, את הייאוש את הניסיונות לפגוע בעצמך כדי להקל קצת על הכאב והמצוקה איתם את מתמודדת כנראה. אני מתארת לעצמי שאת מרגישה כלואה בתוך מעגל של הרס עצמי, לא יודעת איך לעזור לעצמך בדרך שלא תפגע בך.. ואולי השיתוף פה הוא ניסיון לצאת מהמעגל הזה, להפסיק אותו.
אני רוצה להזמין אותך למרחב בטוח ואנונימי- לאתר סה"ר [סיוע והקשבה ברשת], שם תוכלי לשוחח דרך הצ'ט באנונימיות עם אחד מאיתנו המתנדבים, לשתף מעט במה שאת עוברת. תוכלי לפרוק את הכאב ואת הייאוש.. אנחנו פשוט נהיה שם איתך, וננסה להוות לך מקור תמיכה. אולי עצם השיחה תוכל להקל, ואולי נוכל למצוא יחד דרכים אחרות שיוכלו להקל מעלייך את הסבל.
אנחנו כאן בקישור הזה- http://www.sahar.org.il/ כל ערב למעט שישי, בין השעות 21:00 לחצות.
נחכה לך.
שלך, מתנדבת סה"ר.
נשמע שאת מחפשת מקום בטוח שלא ישפוט אותך, כדי לבטא ולשתף את מה שעובר עלייך.. ובנוסף, שקשה לך כבר להחזיק לבד את הכאב, את הייאוש את הניסיונות לפגוע בעצמך כדי להקל קצת על הכאב והמצוקה איתם את מתמודדת כנראה. אני מתארת לעצמי שאת מרגישה כלואה בתוך מעגל של הרס עצמי, לא יודעת איך לעזור לעצמך בדרך שלא תפגע בך.. ואולי השיתוף פה הוא ניסיון לצאת מהמעגל הזה, להפסיק אותו.
אני רוצה להזמין אותך למרחב בטוח ואנונימי- לאתר סה"ר [סיוע והקשבה ברשת], שם תוכלי לשוחח דרך הצ'ט באנונימיות עם אחד מאיתנו המתנדבים, לשתף מעט במה שאת עוברת. תוכלי לפרוק את הכאב ואת הייאוש.. אנחנו פשוט נהיה שם איתך, וננסה להוות לך מקור תמיכה. אולי עצם השיחה תוכל להקל, ואולי נוכל למצוא יחד דרכים אחרות שיוכלו להקל מעלייך את הסבל.
אנחנו כאן בקישור הזה- http://www.sahar.org.il/ כל ערב למעט שישי, בין השעות 21:00 לחצות.
נחכה לך.
שלך, מתנדבת סה"ר.