6 תשובות
פשוט תשתי כל ארוחה לפחות ליטר כי אוכל זה מצמיא
אנונימית
אני גם בעייתית בשתיה.תנסי שוקו לפחות.עדיף מכלום
אנונימית
לא אל תנסי שוקו
אנונימית
זה ממש גרוע כן את יכולה להתייבש(מכירה את זה אישית)ותשתי פשוט בכמויות קטנות תמיד עד שתסיימי כמה בקבוקים
תשתי בהדרגתיות... כל יום טיפה יותר מהיום הקודם
גם לי קשה לשתות מים, יש ימים שאני לא שותה בכלל אז חצי ליטר זה לא טוב אבל זה עדיף על כלום, מומלץ לקחת בקבוק ולמלא אותו זה נותן רצון לשתות
באותו הנושא: