5 תשובות
כן
כן אבל זה חופש גדול אז חחח
לא נראלי, ביישוב שאני גרה בו היו בחירות חוזרות לראשות העיר כי היה תיקו בראשונות, ולא היה חופש.
כן
כן , ככה זה כל פעם שיש יום בחירות
באותו הנושא: