4 תשובות
אף אחד האמת.
וזה די מוזר בשבילי
המנהל החדש
את הבוסים שלי
כי הם חארות טחונים שחושבים שיש להם משרתת
אנונימית
העובדים החדשים שהשתלטו על המקום ולקחו את כל המשמרות