13 תשובות
טעיתי באמת יש אנשים טובים, כמוך
שואל השאלה:
תחשבו כמה השפעה אתם יכולים לתת לאנשים מהדבר הזה. תמיד שאני רואה מישהו לבד אני מנסה לדבר איתו..
כשאני הרגשתי בחטיבה לבד כל מילה שבן אדם אמר לי הייתה מוערכת. בלי האנשים האלה לא יודעת לאיזה דיכאון הייתי נכנסת
תחשבו כמה השפעה אתם יכולים לתת לאנשים מהדבר הזה. תמיד שאני רואה מישהו לבד אני מנסה לדבר איתו..
כשאני הרגשתי בחטיבה לבד כל מילה שבן אדם אמר לי הייתה מוערכת. בלי האנשים האלה לא יודעת לאיזה דיכאון הייתי נכנסת
אנונימית
באמת כואב לך עליהם?
אני לא חושבת שלא יהיה אחד פה שלא יסכים
כי זה נכון,החברה הזאת מדורדרת כן.
חרם,הצקות,בריונות מילולית ואף פיזית,ההרגשה שאתה לא שייך למשהו הכי כואבת.
אותם בני אדם חושבים שככה הם ישפרו את המעמד החברתי,או שהם סתם פשוט לא שמים קצוץ
אנשים כאלה צריכים לחוות בדידות והרגשה כזאת על הבשר שלהם כדי להבין את ההרגשה,שזה לא יקרה לאף אחד אחר.
עשו עלי חרם מהגן עד כיתה ז,זה היה סיוט שאי אפשר לתאר במילים
ופתאום כשעברתי ביצפר אנשים דיברו איתי ולא הייתי רגילה לזה בשיט
אני לא אעשה את זה לאף אחד אחר,ואם אראה מישהו שהוא לבד לרוב אלך אליו זה קרה כמה פעמים.
אני מקווה שהחברה תבין ותשנה את זה,למה לאף אחד לא מגיע לחוות ולהרגיש ככה,לא מאחלת את זה אפילו לאנשים הכי שנואים עלי.
כי זה נכון,החברה הזאת מדורדרת כן.
חרם,הצקות,בריונות מילולית ואף פיזית,ההרגשה שאתה לא שייך למשהו הכי כואבת.
אותם בני אדם חושבים שככה הם ישפרו את המעמד החברתי,או שהם סתם פשוט לא שמים קצוץ
אנשים כאלה צריכים לחוות בדידות והרגשה כזאת על הבשר שלהם כדי להבין את ההרגשה,שזה לא יקרה לאף אחד אחר.
עשו עלי חרם מהגן עד כיתה ז,זה היה סיוט שאי אפשר לתאר במילים
ופתאום כשעברתי ביצפר אנשים דיברו איתי ולא הייתי רגילה לזה בשיט
אני לא אעשה את זה לאף אחד אחר,ואם אראה מישהו שהוא לבד לרוב אלך אליו זה קרה כמה פעמים.
אני מקווה שהחברה תבין ותשנה את זה,למה לאף אחד לא מגיע לחוות ולהרגיש ככה,לא מאחלת את זה אפילו לאנשים הכי שנואים עלי.
שואל השאלה:
ברור. ולצערי רק בגלל שחוויתי את זה בעצמי אני יכולה להבין כמה קשה זה. אתם לא מבינים כמה כואב זה להרגיש לבד, לא רצוי. לפעמים אין לבן אדם ביטחון והוא מרגיש שלא רוצים אותו בחברה.. ועד שלא תפנו אליו הוא לא ירגיש שזה בסדר
ברור. ולצערי רק בגלל שחוויתי את זה בעצמי אני יכולה להבין כמה קשה זה. אתם לא מבינים כמה כואב זה להרגיש לבד, לא רצוי. לפעמים אין לבן אדם ביטחון והוא מרגיש שלא רוצים אותו בחברה.. ועד שלא תפנו אליו הוא לא ירגיש שזה בסדר
אנונימית
זו השאלה הראשונה שנעצתי עליה
בת כמה את?
שואל השאלה:
חחח תודה
וואו אתה חדשש
ו16
חחח תודה
וואו אתה חדשש
ו16
אנונימית
תכתבי לי בפרטי אני לא יכול להגיד פה
יפה שיש עוד אנשים שכן אכפת להם כמוך, מקווה שהמצב ישתנה בחברה שלנו, אבל אני לא מאמינה.
שואל השאלה:
חבל שלא נועצים ולא הרבה אנשים רואים..
אני חושבת שכולנו יכולים להביא את השינוי
אפילו להגיד למישהו בוקר טוב יעשה לו את היום
חבל שלא נועצים ולא הרבה אנשים רואים..
אני חושבת שכולנו יכולים להביא את השינוי
אפילו להגיד למישהו בוקר טוב יעשה לו את היום
אנונימית
הלוואי והיו הרבה כמוך...
ואני אומרת בתור אחת שכבר שנים מרגישה שלאף אחד לא אכפת ממנה ושהיא לבד ולא בגלל שאני לא רוצה אלא בגלל שמרוב כל הלבד שהייתי בגלל החברה הזו אז אני לא יודעת כיצד לתקשר עם אנשים. בנוסף לזה, החברה ה*** הזו רק מדרדרת את המצב שלי יותר ויותר ולדוגמא שנה שעברה עוד הייתי עם קצת ביטחון והיה קשה לשבור אותי אבל כיום לאחר עוד הרבה סבל מהחברה הזו אז אפשר להעליב אותי מכל דבר קטן ואני במצב שאני כל הזמן מרגישה ממש שלאף אחד לא אכפת ממני....
לרוב אם מישהו מתייחס אליי כאשר אני לבד אז זה בשביל לצחוק....
ואני אומרת בתור אחת שכבר שנים מרגישה שלאף אחד לא אכפת ממנה ושהיא לבד ולא בגלל שאני לא רוצה אלא בגלל שמרוב כל הלבד שהייתי בגלל החברה הזו אז אני לא יודעת כיצד לתקשר עם אנשים. בנוסף לזה, החברה ה*** הזו רק מדרדרת את המצב שלי יותר ויותר ולדוגמא שנה שעברה עוד הייתי עם קצת ביטחון והיה קשה לשבור אותי אבל כיום לאחר עוד הרבה סבל מהחברה הזו אז אפשר להעליב אותי מכל דבר קטן ואני במצב שאני כל הזמן מרגישה ממש שלאף אחד לא אכפת ממני....
לרוב אם מישהו מתייחס אליי כאשר אני לבד אז זה בשביל לצחוק....
חממת לי את הלב.