5 תשובות
בטקסט.
לשלוח הודעה "אני נפרד/ת ממך" בלי הסברים ובלי כלום
להיעלם ולנתק ממנו כל קשר בלי להסביר לו למה. זה מתסכל רצח
לבגוד(?)
לבגוד, להיפרד בהודעה, להתעלם..
שדרך אגב זה מה שהאקס שלי עשה לי - נפרד ממני בהודעה אחרי שכמה ימים הוא כבר התעלם ממני ולא ענה לי. אחרי זה הוא התחתנן לחזור אבל חה בחיים לא אחרי זה
שדרך אגב זה מה שהאקס שלי עשה לי - נפרד ממני בהודעה אחרי שכמה ימים הוא כבר התעלם ממני ולא ענה לי. אחרי זה הוא התחתנן לחזור אבל חה בחיים לא אחרי זה
אנונימית
באותו הנושא: