55 תשובות
זה שם יפה
זה שם מושלם
השם הכי אהוב עליי בעולם.
לדעתי זה בכלל לא שם מיוחד
לכולם היום קוראים דניאל
לחבר שלי קוראים דניאל
שם ממש יפה לדעתי
זה שם מאוד יפה ושם של חתיכים משום מה.
גם אני לא הבנתי...
אבל שם נחמד סה"כ
רומן בסתר
שם יפה ורוב הבנים עם השם הזה חתיכים
שם ממש יפה
זה שם יפה
למנהלת בית שלי קוראים דניאל
ולמישהי מהיסודי שלי קוראים דניאל
משום מה כל הדניאל שאני מכיר הן נשים חזקות עם הרבה כוח בידיים
אנונימי
שם נחמד אבל חרוש
הכרתי הרבה חתיכים אבל הרבה פצועים בשם הזה
השם מושלם!!
EE1
פשוט יש הרבה בנים שקוראים להם דניאל אז כל אחת מכירה לפחות מישהו אחד שקוראים לו ככה
דניאל זה שם מהמם.
שם חתיך
אנונימית
ממ
שם של אח שלי הקטן
לאדעת אין לי בעיה עם השם הזה
לאקס המניאק שלי קוראים ככה
באמת שחררו מהשם הזה
אנונימית
במקרה השם של החצי קראש שלי
לאקס שלי קוראים דניאל...
הוא אכן חתיך...
לא יודעת מה איתכם
אבל כל דניאלים שאני מכירה מכוערים
^^את פאקינג בת 12 וקוראת לחבר שלך אקס, אני פיפי.
אנונימית
פעם ממש אהבתי את השם הזה אבל מאז שגיליתי שלכל אבל באמת לכל בן קוראים ככה הפסקתי לאהוב אותו
גם בדרך כלל משם מסויים עולה לך אסוציאציה ופה את פשוט נזכרת במליון דניאלים שאת מכירה
אנונימי
זה שם מהמם.
וכמעט כל מי שקוראים לו דניאל חתיך חח
לאקס שלי קוראים דניאל, אחד המכוערים באמת וגם ילד חרא הוא הרס לי את השם
אנונימית
שם עם סקס אפיל
זה שם יפה :)
אין כלום זה שם יפה אבל
שם של מישהו חתיך אבל מאניאק
שם רגיל מאוד נפוץ לי קוראים דניאל
שם מהמם ובדכ של אנשים יפים
שם סקסי כזה וכל מי שנתקלתי בו עם השם הזה היה חתיך
עם כמה שזה נשמע מוזר, אני מכירה בערך מעל 35 דניאלים ודניאליות ואני ממשיכה להיתקל בעוד מלא... בכ"מ, דניאל זה שם ממש יפה ומלא שאני מכירה הם פשוט אנשים מדהימים שאני כל כך מעריכה ואוהבת. (אבל זה כבר לא באמת קשור לשם שלהם '-')
זה שם יפה גם לבנים וגם לבנות
זה שם מושלם לדעתי
חחח זה שם של חתיך
ובוומן ישראל (עמוד באינסטגרם)מגדירים אותו כמניאק
חח חח פעם שאלתי מה בנות חושבות שזה שם של חתיכים ומלא כתבו דניאל. אני אישית חושבת שאיתן זה שם של מישהו ממש חתיך אבל דניאל לא משהו.
שם יותר יפה לבנות
וואו השם הזה מושלם
סתם שם כמו כל שם
רק אני לא סובלת ולא אוהבת את השם הזה?
כאילו אין לי בעיה איתו
האמת כל הדניאלים שאני אישית מכירה הם הבן אדם שהשטן יצר
פשוט ילדים אידיוטים
מהתשובות למעלה
זה ממש לא שם של חתיכים אני מכירה דניאל אחד בן איזה 16 וחצי מכוער טילים ושוויצר תחת כי הוא יודע קראטה ובכלל בכללי אין דבר כזה שם של חתיכים בואו
אנונימית
כי כל בן בערך בשם דניאל שאני מכירה הוא חתיך וגם סתם זה מצלצל יפה כזה באוזן
התאהבתי בשני דניאלים בחיים שלי לא כולל דני פאנטום
אחת ולתמיד שם לא קובע אם מישהו חתיך. אני מכירה כמה בנים שקוראים להם דניאל וחוץ מאחד מהם, אף אחד לא חתיך. סתם סתיגמה. מסכימה שזה שם יפה אבל חוץ מזה, זה רק שם! בין עוד מלא שמות יפים. לא מבינה למה עושים מהשם הזה כזה סיפור.
מה הבעיה איתו
זה שם מושלם
זה שם פאקינג מ ו ש ל ם
כלום .שם יפה .
זה שם מעלף!!!! אני מכורה לשם הזה בלי סיבה ברורה..
שם יפה אבל חרוש שזה מוריד ממנו