4 תשובות
אויי מכירה את זה, תתחילי מאיזה משפט או שניים ומשם תפתחי את זה לעוד משפט. ואם זה לא עובד אל תכריחי את עצמך. אבל לפעמים יש מה לכתוב ואת פשוט לא יודעת איך להביע את זה.
ואת גם יכולה לכתוב על המחשבות שלך באותו רגע
ואת גם יכולה לכתוב על המחשבות שלך באותו רגע
לכתוב לאנשים או סיפור?
אנונימית
תזרמי עם זה
לכתוב שאת לחוצה ולמה את לחוצה
באותו הנושא: