התחברות
הרשמה
אני במחזור ואני עובדת במפעל וביום יום אני מרימה תקרטונים וארגזים ואני מפחדת שחס וחלילה במחזור זה יכול לפגוע לי ברחם
מה אתם חושביפ ?
25 במאי 2019, 15:18
ישראל
המצב הבטחוני
סימפטומים
רפואה משלימה
תשובה אחת
מאמי את במחזור לא בהריון
אנונימית
באותו הנושא:
אני עובדת במפעל, ואני חדשה פה אז לא ממש הולך לי, אני לא עובדת כמו שצריך, נגיד צריך לגלגל את הבצק אז לוקח לי זמן וגם אני
אני עובדת במפעל, ורוב האנשים פה הם מהעדה האתיופית, ויש איזה מישהו שמתייחס אליהם ממש רע
איזו עובדת אחת בת 60 שאיתי במפעל, אמרה לי שכל פעם שיש יום של אריזה אני לא מגיעה ומתחמקת, וזה לא נכון
אני עובדת היום ואני במחזור
ישנתי 3 שעות בלילה, ואני עובדת במפעל וזו עבודה פיזית, איך לשרוד את היום? אני מעכשיו פה עד 4
אני עובדת במפעל, ובדיוק שמתי מילוי למכונה, וקצת נגע לי בידיים למרות הכפפות, אז החלפתי ואז הכפפות ששמתי לא עלו עלי טוב
אני עובדת היום עוד שעה ואני במחזור
אני עובדת במפעל, והייתי היום באריזה של לחם, וזה לעבוד במכונה כזאת שיורד מלמעלה לחם ומגיע למטה ואז אני אורזת אחד אחד,
קיבלתי מחזור עכשיו ואני עובדת הרבה שעות מה לעשות??
אני עובדת מחר במפעל ,ואמא שלי אמרה לי את לא לוקחת תאשראי יגנבו לך אותו.אז התחלתי לבכות מעצבים.מעצבן אותי החוסר אמון שלה
בעבודה היום אחת העובדות צרחה עלי, אמרה שאי אפשר לעבוד איתי ועשתה ממני מטומטמת, אני עובדת במפעל וזו עבודה עם המון לחץ,