17 תשובות
כן, לא לכולם הן יוצאות
כן
יש אנשים שזה גדל להם מאוחר.
כן ברור
כן לכל אחד יכול לצאת בזמן אחר
יפני קטן- אתה בן 17 בסטיפס.
הבדל של כולה שלוש שנים.
וכן הגיוני
אנונימית
הבדל של שלוש שנים ומה גורם לך לחשוב שעכשיו אתה יכול לגלוש פה ובגיל 20 לא
אנונימי
הגיוני
לא לכולם יש
totalkr אתה בן 17 שזה בסך הכל 3 שנים הבדל
אנונימית
הגיוני , לאמא שלי גדל בגיל 37
שואל השאלה:
לתשובה הראשונה.
אתה יודע מה לא הגיוני? שאתה חופר בכל שאלה תמצא חיים כבר. מחכה שכבר ייחסמו אותך.
אנונימית
כן זה הגיוני
כנל שואלת השאלה. כנל
אנונימית
חחח אני מתה
ובשביל שלא ימחקו כן זה הגיוני
3 שנים בגילאים האלה זה הרבה
אנונימי
אני בת 20 ובסטיפס.
תראי, בעיקרון זה הגיוני, אישית לי גדלו כולן (עקרתי 2), אבל יש כאלו שאני מכירה שגדל להם רק בגיל 25.
חח שמעי אני אוטוטו בת 16 ויש לי עוד 12 שיניי חלב, הכל הגיוני
שיני בינה יכולות לצמוח גם בגיל 30
אנונימית