10 תשובות
אני אשכרה לא סיימתי את האי והשמיניה ובשניהם הייתי באמצע ופשוט הפסקתי לא יודע למה
מהאינטרנט??? למה??
*הולכת לעשות בינג'*
וויי כן איזה עצוב זה זה כל הילדות
רגע למה? מה קרה
למה מוחקים?
שואל השאלה:
הבנתי שגם מהאינטרנט. ולא יהיה זכר בכלל!!! אני מאוד מקווה שרק מהויאודי
אנונימי
כן :(
גם את גאליס, הפיגמות, החולמים...
הם לא יכולים למחוק מהאינטרנט (אולי הוט ימחקו מהמשתמש שלהם ביוטיוב) אבל יש את הסדרות האלו באתרים פיראטים
מהויאודי לא מהאינטרנט
וכן אבל זה לא כזה נורא יש הכל ביוטיוב ובאתרים של סדרות.
הם עושים את זה כי הדור החדש כבר לא רואה את הסדרות האלה אז במקומן יכניסו לויאודי סדרות חדשות יותר
שואל השאלה:
תשמעו עכשיו זה הזמן להוריד את כל הפרקים ולשמור בכספת
אנונימי