4 תשובות
אני חושבת שעובר כזה דקות זה עושה רק מחר עבורי ושזה לא קשור לאם הוא ראה או לא אבל שמעי אם זה נכון עלית פה על משהו.
שואל השאלה:
חח אה יש מצב את צודקת
חח אה יש מצב את צודקת
אנונימית
לא. 5 דקות לאחר שההודעה נשלחת כבר אי אפשר למחוק. בגלל זה זה לא נותן למחוק
גם אם בן אדם עוד לא ראה וגם אם בן אדם עוד לא ראה אפשר
וזה קשור לזמן.
וזה קשור לזמן.
באותו הנושא: