3 תשובות
חוץ מלשים שפתון ווזללין אין יותר מידי... אני גם סבלתי מזה בהתחלה בגלל הגשר שבוע שבועיים וזה זז
חקרתי באינטרנט על גשר ואמרו לשים המון שפתון לפני שמדביקים אז עשיתי את זה ועכשיו אין לי יובש הדביקו לי לפני יומיים
סוכר ושמן זית תערבבי קצת בקופסא קטנה ותעסי את השפתיים
באותו הנושא: