3 תשובות
שואל השאלה:
^לא עובר עליו משהו זה פשוט האופי שלו הוא בן אדם מאוד משעמם ואני לא היחידיה שחושבת את זה
אנונימית
פשוט תתרחקו לאט או שתדבר איתו ותסביר לו
קודם כל מנסה לברר אם אולי עובר עליו משהו, מעבר לכך אני לא אנתק איתו קשר אלא אצור עוד חברויות ופשוט אגיד לו כשאני לא יכול או לא רוצה שאני יוצא עם אחרים.