16 תשובות
תלוי
לא מה אני בובת מין
לא
יצא לי לעשות את זה פעם אחת רק כי היה לי מאוד חשוב הבנאדם הספציפי הזה.
חד משמעית לא
אני חושבת שכן.... זה לא מרחמים זה פשוט מתאים לי לעשות משהו כזה שאני לא בהכרח רוצה
לא
לא.
לא
זה סתם יעלה לו את הציפיות וישבור לו את הלב יותר..
זה סתם יעלה לו את הציפיות וישבור לו את הלב יותר..
לא, זה סתם יפתח אצלו ציפיות
ממש ממש לא
זה רק יפגע בו יותר
זה רק יפגע בו יותר
תלוי מי זה
ממש לא.
מניסיון אישי שעשו עלי אל תעשי את זה
(מוזמנת לפרטי אם בא לך לדבר)
(מוזמנת לפרטי אם בא לך לדבר)
תלוי. יש סיכוי שכן אבל רוב הסיכויים שרק הייתי מחבקת אותו/אותה ואומרת בעדינות שאני לא מרגישה כמוהם ושאני בטוחה שהם ימצאו מישהו יותר מתאים ממני.