2 תשובות
חס וחלילה לפוצץ! אל תפוצץ זה רק עושה צלקות.. תקנה סבון או משחה לחצ'קונים ותשים כל בוקר, צהריים וער וזה יעבור לך מהר (אני ממליצה על הסבון פנים של or)
תפוצץ אותם... ואם אתה לא ידוע איך לפוצץ אז לך לקוסמטיקאית:)