התחברות
הרשמה
הזמנתי משהו באינטרנט
והיום הוא הגיע, אז הלכתי להביא את זה מהשליח. לא שמתי לב שהוא ערבי אז אמרתי לו שבת שלום...
זה ממש פאדיחה?
24 במאי 2019, 10:39
הזמנות
משלוחים
משלוח
3 תשובות
לא פדיחה בכלל
אנונימי
לא פאדיחה אמרת שבת שלום מה הבעיה בזה?
D
Dexter-
ממש לא פדיחה
L
Lioz
באותו הנושא:
הזמנתי משהו באינטרנט ויש לי בעיה...
הזמנתי משהו באינטרנט...
אם הזמנתי משהו באינטרנט, אני צריכה להביא טיפ לשליח? כמו נגיד שליח של אוכל, או שזה שונה?
הזמנתי משהו באינטרנט והיה רשום שם שזה יגיע עוד ארבע ימי עסקים. מתי זה אמור להגיע?
הזמנתי משהו באינטרנט שפירסמו בפייסבוק, פתאום מפחיד אותי שיגנבו לי את הפרטים של האשראי. דחוף אני בלחץ
הזמנתי עדשות באינטרנט ב100 שקל איך אני אדע שהן איכותיות אם לא ראיתי את החברה שלהן?
הזמנתי כרטיסים לסרט באינטרנט
הזמנתי פיצה האט הזמנתי דרך האינטרנט באתר שלהם נתתי פרטים והכל ורשום שזה בהכנה
אם הזמנתי משהן באינטרנט גינס מידה 36
הזמנתי מאתר באינטרנט
מה הדברים הכי מגניבים וגדולים שהזמנתם באינטרנט (אלי אקספרס איביי וכאלה)?