6 תשובות
שואל השאלה:
הם לא מבינים כל כך...
תגידי להם שאת מרגישה שהפגישות איתו לא עוזרות לך ושהיית רוצה לנסות אחד אחר, כי בינתיים אין טעם בלהפגש איתו ולבזבז כסף אם זה לא באמת מסייע לך
אל תגידי להורים שלך שאת שונאת אותו ככה וככה, פשוט תדברי איתם ותגידי להם באופן פתוח שלא משנה מה את או הוא יעשה אין לכם קשר טוב ואין סיכוי שהוא יצליח לפתור את הבעיות בזמן הקרוב.

אם ההורים לא מקשיבים פשוט תגידי לפסיכולוג שאת לא באותו ראש כמוהו ושאת מרגישה שזה בזבוז זמן כל פעם מחדש.
שואל השאלה:
תודה!
דברי עם הפסיכולוג על זה, חשוב שיהיה חיבור בין פסיכולוג למטופל אחרת אין טעם בטיפול... אני בטוחה שהוא יבין ומהניסיון שלי אולי הוא אפילו יעזור לך למצוא מישהו אחר שיתאים לך יותר.
אני מכירה את זה, אני אצל קאוצר וזה די לא עזר לי אז הלכתי לנסות טיפול אחר שכן די עזר לי, תגידי להם שאת מרגישה שהוא לא ממש עוזר לך