התחברות
הרשמה
אני לא מבינה למה השומן המרושע הזה לא יוצא מתוכי?????
הייתי חמש עשרה קילו יותר ולאחרונה עליתי 5 וזה מעצבן כי הורדתי פאקינג 15 ואני לא מצליחה להיפטר מהחמש הזה!! מה עובר עליי??? אני שונאת את החמש האלו!!! הם מגעילים!!
24 במאי 2019, 04:21
שנאה
למה
רשע
רוע
שומנים
תשובה אחת
הכל בסדר לכולנו יש שומן אם זה ממש מציק לך תלכי לחדר כושר ואם הורדת חמש עשרה אז אולי תתני לחמש האלו קצת זמן
פ
פטוצייי
באותו הנושא:
לאלה שמבינים בהיסטוריה, מי לדעתכם היה האיש הכי מרושע בכל ההיסטוריה?
אני רזה ואם אני איזה עוד אני יהיה אנורקסית כמעט,יש לי שומן בבטן שאני רוצה להוריד ואני לא מבינה איך יש שומן בבטן ובגוף לא
מה הדבר המרושע האחרון שעשיתם?
אני חייבת עזרה בקשר לתוכי שלי משהו קרה לו ואני לא מבינה כולי בוכה פה
רק אני לא מבינה את הבנות האלה שלובשות ג'ינס שמוחץ להם בבטן ובחולצת בטן שרואים את כול השומן הזה פשוט יוצא
מי אחראי להפצת השקר המרושע שבשלישות לא עושים כלום?
לשיר לתוכי - אני שר לתוכי שלי (בכלוב), הוא מבין מרגיש זאת?
בפרק בחברים בחווה שהבן דוד של הילד המרושע הגיע והתעלל בו, שמחתם או ריחמתם עליו?
מי שמבין בדת ובתוכים
מי המרושע שהמציא את המילה: היפופוטומונסטרוססקויפדליפוביה?
קוסמטיקאית מוציאה את השומן הלבן שיוצא בפנים?