6 תשובות
שואל השאלה:
איך לרשום? לא רוצה לצאת חצופה יותר מידי. זה פשוט חוצפה מצידה לא לשלם
אנונימית
היי _____ שמרתי לך על הבנות ביום _____
אשמח לדעת מתי אקבל את התשלום
תכתבי לה זה לא משנה אם תצאי חצופה או לא זה עבודה שעשית והיא צריכה לשלם לך
תכתבי לה מה זה החוצפה הזאת?
תכתבי לה שאם היא זוכרת שהיית אצלה במוצאש ושהיא לא הביאה לך כסף
תרשמי לה על זה
כן כן בטח שלרשום