78 תשובות
מקווה שתצאי מזה
נעצתי שעוד יענו :)
לא עברתי את זה
אבל אני ממש מקווה שתעברי את זה ומאחלת לך שתהיי חזקה :)
רפואה שלימה מקווה שיעבור לך ממש מהר תהי חזקה
אפשר לשאול מה הכוונה בפה איפה?
לא עברתי את זה, אבל רפואה שלמה מקווה שתצאי מזה❤!
רפואה שלמה אהובה
שתצאי מזה מהר מקווה שתהיי חזקה
שואל השאלה:
סרטן בחלל הפה..
אנונימית
מקווה שתחלימי במהרה! ואיך שזה ניהיה כך יצא במהרה! אמן! רפואה שלימה!❤
A0
אוי.. רגע.. כמה שיניים מוציאים לך? והם יגדלו שוב?
שואל השאלה:
זה את כל השיניים ואם אני אחלים אז יש ניתוחים שמבריגים שיניים
אנונימית
מה גרם לזה נסיכה?
החלמה מהירה ❤
אנונימית
להבריג שיניים אחר כך זה לא נורא. הרבה אנשים עוברים דברים בכאלה בגיל מסויים וזה דיי סטנדרטי. הכל עדיף מלמות, העיקר שתחלימי ותיהי בסדר, אחר כך ידאגו לך כבר לשיניים, וזה יהיה הרבה פחות כואב מטיפולים אחרים שחולים עוברים לפעמים
אנונימית
וואי רפואה שלמה!❤❤❤
תהיי חזקה
שואל השאלה:
לא יודעת ממה זה קרה זה מחלה לא יודעת פשוט היה לי פצע כזה בפה
אנונימית
יהיה בסדר, את תעברי את זה כמו גדולה.
רפואה שלמה, מקווה שהכל ילך חלק :)
איזה גיבורה את!
מה השם שלך ושם האמא? שנתפלל עלייך
מקווה שתבראי
אנונימית
אני מקוןה שתבריאי 3>
רגע איזה סרטן?
מצטער על החוסר טקט.
מה מינוס? אני שואל רציני לגמרי.
אנונימי
רפואה שלמה
שואל השאלה:
מה איזה סרטן?
אנונימית
שואל השאלה:
עילאי מירב
אנונימית
תהיי חזקה
בעזרת השם את תעברי את זה כמו גדולה
אם את רוצה את מוזמנת לכתוב את השם שלך ואת השם של אמא שלך ואני אתפלל❤
שואל השאלה:
אומרים את זה כמו עילי
אנונימית
גם לי היה סרטן בבלוטת התריס
עברתי השנה ניתוח
מבינה לליבך
הכל יהיה בסדר❤
מוזמנת לדבר איתי בפרטי אם באלך
יהיה בסדר תהיי חזקה❤
בעזרת ה' רפואה שלמה !!
קוראים לך עילאי בת מירב?
התפללתי עבורך, מקווה שתרגישי טוב.
שואל השאלה:
כן
אנונימית
אני אישית היה לי סרטן אבל הוציאו את הכל בניתוח ולא הייתי זקוקה לטיפולים
מקווה שיהיה רק טוב זה טוב שיש לך כרגע ניתוחים כי זה אומר שהגידול לא מחובר לאיברים ושאפשר להסיר חלק ממנו או את כולו גם בלי טיפולים
הכל יהיה טוב
בהצלחה רבה רבה ❤
שואל השאלה:
כן
אנונימית
חס וחלילה!!!
הסיכוי שיקרה משהו ממש ממש קלוש
את תצאי בשלום והכל יהיה טוב!!
רפואה שלמה :)
רפואה שלמה!
רפואה שלמה!! את חזקה!!
עוד פעם רפואה שלמה
ואם את צריכה עידוד או חיזוק אני יישמח לדבר איתך או אפילו סתם חברה:)
רפואה שלמה אהובה ..❤
רפואה שלמה אחות
החלמה מהירה!! את חזקה.
רפואה שלמה!!❤❤
רפואה שלמה! אמן ! מאחלת לך שתהיי בריאה
שואל השאלה:
אוף אני מפחדת ביום ראשון יש לי ניתוח
אנונימית
רפואה שלמה!!!
את תצאי מזה כמו גדולה בע"ה
רפואה שלמה❤
רפואה שלמה, את גדולה מהחיים ואת תעברי את זה הכי טוב שיש.. אם באלך סתם לפרוק או לדבר בכייף אני פה :)
קרובה שלי עברה את זה כמו גדולה! וגם את תעברי את זה!❤❤
אל תפחדי בעזרת ה' את תעברי את זה ממה שידוע לי סרטן בחלל הפה זה לא כל-כך מסוכן כי גם כשעושים ניתוח זה לא קרוב למוח מקווה שזה מרגיע אותך.. ואל תדאגי לגבי השיניים ישימו לך חדשות ויפות (:
רפואה שלמה
רפואה שלימה!
עילאי בת מירב?
שואל השאלה:
אני לא מאמינה גם ככה
אנונימית
רפואה שלמה ! ❤ רק בריאות
אנונימית
אז מה אכפת לך? זה לא מזיק (;
אמג רפואה שלמה!!!
מחזיקה לך אצבעות שהכל יהיה בסדר
רפואה שלמה❤❤❤❤
רפואה שלמה והחלמה מהירה, ותהיי חיובית קצת, זה יעזור לך לעבור את זה
רפואה שלמה ותישארי חזרה 3>
אני מאחלת לך החלמה מהירה המון בריאות
רפואה שלמה, שבעזרת השם תצאי מזה!!!
תרגישי טוב מאחלת לך שזה יעבור מהר
רפואה שלמה!!
היה לי משהו אחר ואני חייב להזכיר לך שהכל עובר(:
שואל השאלה:
תודה לכם :)
אנונימית
רק שתדעי אני לא מסוגלת להבטיח כלום, אבל מה שכן אני רק רוצה שבנתיים תחשבי חיובי, מחשבות שליליות לא יעזרו.
קראתי בגוגל קצת על זה ובכל זאת לא הבנתי כל כך, אבל אני בטוחה שילך לך טוב כי את חזקה (:
אם את רוצה לדבר או סתם לחפור אז בשמחה בואי לפרטי אשמח לדבר איתך על הנושא או סתם כל דבר אם זה בין עידוד או... סתם.
תזכרי שהכל טוב זה ניתוח ואת תישני וכשתתעוריי תרגישי כמו חדשה, בנתיים מחשבות חיוביות זה הכי חשוב()
תהיי בריאה וחזקה!!
תרגישי טוב, מתפללת למענך שיהיה בסדר. תהיי חזקה! ❤
רפואה שלמה!! רק בריאות אמן.
רפואה שלמה! את חזקה ואת תעברי את זה
רפואה שלמה!!!
בעזרת השם זה יעבור,
תהיי חזקה והכל יהיה בסדר
רפואה שלמה ❤❤❤❤❤
רפואה שלמה! אמן שתעברי את זה ושלא יחזור לך יותר בעתיד.
מקווה שתרגישי טוב ותנסי לא לפחד. אם את רוצה לדבר על זה אני הכי אשמח לדבר איתך ולעזור לך :)
אומייגאד...
רפואה שלמה..
אם צריך, יוציאו ובהרדמה.
הרפואה של היום מתקדמת.
אחרי שתעברי את זה בשלום הלוואי, תוכלי לעשות שיניים חדשות ויפות .. כמו של המפורסמים
תהיי חזקה
רפואה שלמה אהובה.
זה לא צריך להדאיג אותך, תמיד אפשר לשים שיניים שייראו בדיוק כמו השיניים המקוריות, היום אפשר לעשות כמעט הכל! ואם את רוצה, אפילו תוכלי לשים שיניים של ערפד, או שיניים מזהב כמו של ראפרים, או שיניים בצבעים כמו של 6ix9ine
אני שולחת לך המון אהבה וכולנו מאחורייך, את חזקה ויכולה לעבור את זה!
רפואה שלמה נסיכה❤
תחשבי חיובי ורפואה שלמה
מדברים רעים בסופו של דבר יוצאים מחוזקים
בהצלחה
רפואה שלמה:)
וגם ללמוד הלכות לשון הרע זה ממש מועיל אז אני ממליצה! ושוב- רפואה שלמה והמון בריאות:)