3 תשובות
תגידי תודה אני ביולי
כנראה הן התמיינו לתפקיד מסוים, וכל מי שעבר את המיון קיבל כבר שיבוץ. את צריכה לקבל שיבוץ עד שבוע הבא(עד סוף החודש)
סבלנות, אוקטובר עוד לא קיבלו מיונים,
אם זה מעודד אותך לדעת - אוקטובר זה גיוס כללי