4 תשובות
תעשי החלקה אורגנית.
החלקת קראטין הכי מומלץ, כי היא משקמת. ממש לא כדאי לך לעשות יפנית או משהו חזק אחר כי עשיתי פעם והייתה לי נשירה מטורפת, חצי מהשיער שלי גדל כקוצים ושנתיים הייתי הולכת רק עם מלא ספריי לשיער.
החלקת קראטין
משי משקמת היא הכי טובה היא מחזיקה בכל מצב גם אחרי ים היא נראת אותו הדבר והיא לא מזיקה כלל לשיער
אנונימית
באותו הנושא: