התחברות הרשמה

מה אתם אוהבים לעשות בקיץ ?

23 במאי 2019, 14:58
קיץשעון קיץעונות השנה    
8 תשובות
לישון עם 16 מעלות
J
Jacob Charles
כלום, פשוט כלום.
ב
בריסטול
שואל השאלה:
אני בעיקר עם מזגן ים וטיסה לאנשהוא.
A
Anonimit#stips
ים
Queen Butterfly
ים ים ים
r
r/sarcasm
לישון עם 16 מעלות ופוך חח
ט
טינקיי ווינקיי
שחייה ומזגן
T
Tehila676
לגלוש בסטיפס.
Y
Yeet.
באותו הנושא:
איזה עונה את הכי אוהבים: קיץ, סתיו, חורף, אביב?
אתם אוהבים לעשות/שעושים לכם קיצי?
מה אתם אוהבים יותר ללבוש את הבגדים והסטייל של החורף או הקיץ?
אתם אוהבים חורף או קיץ?
3 דברים שאתם אוהבים בקיץ?
מה אתם אוהבים בקיץ?
מה אתם הכי אוהבים בקיץ?
בנים אתם אוהבים לעשות קיצי לחברה שלכם? ואם כן איפה? כאילו מה אתם עושים.
איזה פרי אתם הכי אוהבים בקיץ?
רק אני לא מבין מה אנשים אוהבים בקיץ?
איזה ביגוד אתם אוהבים יותר- ביגוד כשקר (בחורף או בימים הקרים בסתיו) או כשחם (בקיץ ובאביב)