8 תשובות
לישון עם 16 מעלות
כלום, פשוט כלום.
שואל השאלה:
אני בעיקר עם מזגן ים וטיסה לאנשהוא.
אני בעיקר עם מזגן ים וטיסה לאנשהוא.
ים ים ים
לישון עם 16 מעלות ופוך חח
שחייה ומזגן
לגלוש בסטיפס.
באותו הנושא: