10 תשובות
אני בפנימיית רכיבה אם זה נחשב
קולנוע
מתכנן להגביר שנה הבאה מחשבים ופיזיקה, וספרות בי''ב
עוד לא הגעתי לתיכון אבל אני הולכת להיות
דיפלומטיה ועיצוב ואומנות
דיפלומטיה ועיצוב ואומנות
תיאטרון
ספורט וערבית
ביוטכנולוגיה וכימיה
כימיה ותקשורת
אמנות, ערבית ופסיכולוגיה
אמנות
באותו הנושא: