5 תשובות
אני גם שונאת חגים, נראה לי חנוכה כי אני אוהבת סופגניות
חנוכה ופורים, חנוכה בגלל חופש יחסית ארוך ומאכלים טעימים אש. ופורים בגלל שמתחפשים והכל צבעוני כזה, וגם בגלל שהיומולדת שלי בפורים ;)
אנונימית
פסח, זה ממש כיף.
(אנחנו אוכלים חמץ אז זה משפר את המאכלים)
ואני מתה על חנוכה.
(אנחנו אוכלים חמץ אז זה משפר את המאכלים)
ואני מתה על חנוכה.
חנוכה ולג בעומר הכי שווה
שבועות כי יש עוגות גבינה ותחושה של תחילת הקיץץ
באותו הנושא: