10 תשובות
כי הגוף שלנו לא כזה חזק...
כמו שאתה דורך על נמלה והורג אותה בקלות,
אז גם לנו יש סף של כוח שהורג אותנו
אנונימית
כל העצמות שלהם מתרסקות
הגוף מתרסק מה יש להבין כל העצמות נשברות לרסיסים כל האיברים נפגעים ממש קשה
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא עונה לי על השאלה
זה לקבל מכה חזקה ברמות, רוב העצמות נשברות ומנקבות את האיברים הפנימיים, יש זעזוע מוח קשה שלפעמים גןרם למוות, לא חסרות סיבות
שואל השאלה:
התגובה שלי הייתה מכוונת לתגובה הראשונה 0.0
יש מלא דרכים. או לשבור מפרקת או לשבור לחטוף פגיעות חזה או ראש או לאבד מלא דם ולהכנס להלם תת נפחי או הלם עצבי. לא חסר דרכים
יש כמה דרכים. אלה הדרכים שאני לפחות יודע עליהן:
1. איברים שנמחצים. הפגיעה החזקה יוצרת לחץ על איברים פנימיים (אילו איברים נלחצים יותר זה תלוי בצורת הנפילה). האיברים האלה נקרעים ומדממים ומתים מדימום פנימי, או שההימחצות הורסת את האיבר מבפנים (רקמות ותאים נהרסים).
2. קטיעה או ניתוק של איברים. החיבורים שמחברים את המוח או את גזע המוח יכולים להיתנתק. יש עוד אפשרויות, אבל הן יוצרות פגיעה שרואים מבחוץ, אז לא נראה לי שלזה כוונתך.
תחשוב שכשאתה קופץ ממדרגה אתה תנחת בקלות,לעומת זאת אם תקפוץ מקומה ראשונה הסיכוי שתנחת נחיתה רכה בלי להרגיש כלום הוא קטן, כי הגוף שלך לא בנוי לכוח התנגדות כל כך גדול,ככה שכשאנשים קופצים מגובה גבוה הגוף לא מסוגל לספוג את הנפילה ונשברות עצמות ויש דימומים פנימיים לפעמים שגורמים לכשל של המערכות שבגוף ואז הם לא שורדים/מצב קשה
דימום פנימי, הראש מקבל מכה חזקה מידיי מהרצפה, העצמות נשברות ומוחצות את האיברים הפנימיים.