7 תשובות
שואל השאלה:
לא יודעת תמיד שאני מצלמת את חברות שלי זה קצת מכער אותן
אנונימית
אני מרגישה ככה
לא ממש, חלק טוענים שכן חלק שלא
גם מדענים וחוקרים לא יכולים לתת לך בדיוק תשובה
מצלמה תופסת רגע מסוים מאוד , יש לכולנו רגעים פחות פוטוגנים אפילו אם הם נמשכים שניה וביום יום לא שמים לב אליהם
אני בכללי לא אדם פוטוגני אבל לא יצא לי שצילום השמין אותי, אלא יצא שתפסו אותי בזוויות גרועות / פרצוף מוזר / תאורה לא מחמיאה , מניחה שלכל אחד יש דברים בסגנון
לא בדיוק, זה תלוי בזווית, וגם צריך להיות צלם טוב.