תשובה אחת
ליה פתחה את העמוד עוד לפני שהן רבו..
אז בסירטון הראשון שלה היא אמרה שאין לה זמן וזה.. ורק אחרי זה הן רבו אז יובל אמרה שהן רבו
אנונימית