4 תשובות
לא משחרר... מקווה שלא ענית
כל עוד זה לא היה משהו חשוב ודחוף, הוא הגזים ברמות והייתי במקומך מדברת איתו על זה.
הוא חמוד!!! אכפת לו ממך מה רע בזה?
מה הייתה הבעיה פשוט לשים את הטלפון על מצב טיסה וזהו ככה אני עושה
הוא לא מכבד את הפרטיות שלך.
נסי לשוחח איתו על זה, אם ימשיך בהתנהגות הזו - תשקלי את הקשר. זה לא בריא.