3 תשובות
זה אומר שאכפת לה ממך ואולי גם היא מתגעגעת
שואל השאלה:
אבל שרבנו היא הוציאה עליי הכל ואמרה שהיא לא חייבת לי כלום, ושאני מציקה לה ויש לי עוד חברות חוץ ממני... וקצת נעלבתי.. לא יודעת אם כרגע זה מה שיעשה לי טוב
אבל שרבנו היא הוציאה עליי הכל ואמרה שהיא לא חייבת לי כלום, ושאני מציקה לה ויש לי עוד חברות חוץ ממני... וקצת נעלבתי.. לא יודעת אם כרגע זה מה שיעשה לי טוב
אנונימית
כן, את חסרה וחשובה לה, אכפת לה מהחברות שלכן.
^ כשהיא התפרצה, זה היה מתוך כעס, עצבים-חוסר שליטה. כדאי שתיפגשו, תדברו, תנסו לפתור את זה ביחד...וכך הקשר יחזור בלי שום דבר שיפריע.
^ כשהיא התפרצה, זה היה מתוך כעס, עצבים-חוסר שליטה. כדאי שתיפגשו, תדברו, תנסו לפתור את זה ביחד...וכך הקשר יחזור בלי שום דבר שיפריע.
באותו הנושא: