16 תשובות
אז אל תסתכל
כנראה שאם הם מגיבים הם מבינים
זה שהגיל שלהם לא מתאים לך זה לא אומר שהם לא מבינים בזה
כנראה שאם הם מגיבים הם מבינים
זה שהגיל שלהם לא מתאים לך זה לא אומר שהם לא מבינים בזה
מאיםה החלטת שהם לא מבינים הרבה?
עכשיו אפשר לקרוא הכל באינטרנט ולהבין בקלי קלות.
עכשיו אפשר לקרוא הכל באינטרנט ולהבין בקלי קלות.
כי יש להם גם דעה.
וכאילו שאתה מבין גדול, אבל אחד לא באמת מבין בפוליטיקה חוץ מפוליטיקאים
וכאילו שאתה מבין גדול, אבל אחד לא באמת מבין בפוליטיקה חוץ מפוליטיקאים
גם פוליטקאים לא באמת מבינים, הם סתם מעמידים פנים
שואל השאלה:
אני מדבר על זה שהם לא מבינים בפוליטיקה כמו נגיד בני 20+ כי הם עדיין צעירים ולא בהכרח יודעים מה הם אומרים
אני מדבר על זה שהם לא מבינים בפוליטיקה כמו נגיד בני 20+ כי הם עדיין צעירים ולא בהכרח יודעים מה הם אומרים
אנונימי
כנראנ שאם הם מגיבים הם קראו הרבה על הנושא והבינו אז מה הבעיה פה?
שואל השאלה:
אבל עובדה שלא
אבל עובדה שלא
אנונימי
אני בן 14 ואני מבין המון בפוליטיקה אבל אני לא מגיב כי אני לא אוהב את הנושא הזה אין באמת פיתרון בכל מצב יהיה אנשים כועסים ולרוב גם הרוגים
וגם אם אנשים שכל החיים שלהם מבוססים על זה ויודעים המון דברים שאנחנו לא יודעים לא הצליחו לפתור את זה במשך כמה שנים אז למה שאנחנו נצליח בפחות משבוע?
פוליטיקה זה סתם שיט.
יצא לי להתווכח פוליטית עם המון אנשים, אין הבדל בין דעה של ילד בן 16 לשל בנאדם בן 60.
הכל באוויר.
יצא לי להתווכח פוליטית עם המון אנשים, אין הבדל בין דעה של ילד בן 16 לשל בנאדם בן 60.
הכל באוויר.
אנונימית
ממש עצוב שאתה קובע ידע והבנה של בנאדם לפי הגיל שלו...
אני בן 24 ולא מבין כלום בפוליטיקה, אני בטוח שבני 12-14 מבינים יותר ממני, אין גיל לידע
ככה זה חופש הביטוי
גם ילדים יכולים להגיד את דעתם אז תתגבר על זה
גם ילדים יכולים להגיד את דעתם אז תתגבר על זה
הגיל לא קובע הבנה בנושא מסוים.
בימינו, נערים בגילאים האלה חשופים הרבה יותר לפוליטיקה (הרבה מזה בזכות המדיה החברתית), אז הם יכולים לגבש דעה
בימינו, נערים בגילאים האלה חשופים הרבה יותר לפוליטיקה (הרבה מזה בזכות המדיה החברתית), אז הם יכולים לגבש דעה
שואל השאלה:
אוי שה' יעזור לי
דיברתי על ילדים בגילאים 12-14!!!!
תקרא את השאלה גאדדמיט
אוי שה' יעזור לי
דיברתי על ילדים בגילאים 12-14!!!!
תקרא את השאלה גאדדמיט
אנונימי
אני בן 14 ואני די מבין בפוליטיקה הרבה יותר מהרבה אנשים שהם מעל גילי
באותו הנושא: