2 תשובות
כי זאת תקופת אבל לעם היהודי. אסור גם להגלח ובעיקרון אמורים להיות עצובים בתקופת העומר
גם לבנות אסור פשוט לנו יש שיער ארוך גם ככה אז לא שמים לב