5 תשובות
שואל השאלה:
כן זה נוראי זה ממש גרוע..
היא יודעת שאני כן והיא אמרה לי שהיא לא מרגישה כלום כרגע כי אנחנו לא מכירים ממש פשוט שיחות בפלאפון פה ושם ואני נקשר מהר...
וזה ממש נוראי אני מסיק מסקנות ואני נכנס לדיכאון מכלום אני ממש חסר אמון כי בגדו בי פעם..
וגם הרגשות אוכלים אותי בצורה הזויה.. אני מאבד מצב רוח ואני לא מבין למה
כן זה נוראי זה ממש גרוע..
היא יודעת שאני כן והיא אמרה לי שהיא לא מרגישה כלום כרגע כי אנחנו לא מכירים ממש פשוט שיחות בפלאפון פה ושם ואני נקשר מהר...
וזה ממש נוראי אני מסיק מסקנות ואני נכנס לדיכאון מכלום אני ממש חסר אמון כי בגדו בי פעם..
וגם הרגשות אוכלים אותי בצורה הזויה.. אני מאבד מצב רוח ואני לא מבין למה
אנונימי
אפשר בקלות להבין אותך, אני ממליץ לך לנתק קשר, זה מה שהייתי עושה במקומך.
זה כואב נורא אבל עדיף עכשיו מאשר שתמשיך להשלות את עצמך.
זה כואב נורא אבל עדיף עכשיו מאשר שתמשיך להשלות את עצמך.
מבין אותך. הייתי מרגיש כמוך וכנראה יותר פרנואיד... וקנאי.
מה שכתבתי לך בתגובה הראשונה זו עצה שאני בעצמי לא מקשיב לה, אבל הייתי רוצה.
היא יודעת שאתה בעניין שלה? היא גם בשלך? אתם הייתם רוצים להיפגש מתישהו?
כרגע אתם לא ממש ביחד, אז אני מניח שהיא משאירה הכל כמה שיותר פתוח להזדמנויות ותשומת לב מאחרים. אם מישהי בכל זאת ממשיכה להתנהג ככה אחרי שאתם ביחד ואחרי שהסברת שזה לא נעים אז זאת כבר בעיה באישיות ובוויסות העצמי שהיא צריכה לטפל בה, כל העניין של ביטחון עצמי ותשומת לב מהמין השני...
אני לא בטוח מה אפשר לעשות, אתה תצטרך להתמודד עם עצמך ולא לתת לזה לאכול אותך, ואני יודע טוב מאוד כמה רעבים הרגשות האלה...
מה שכתבתי לך בתגובה הראשונה זו עצה שאני בעצמי לא מקשיב לה, אבל הייתי רוצה.
היא יודעת שאתה בעניין שלה? היא גם בשלך? אתם הייתם רוצים להיפגש מתישהו?
כרגע אתם לא ממש ביחד, אז אני מניח שהיא משאירה הכל כמה שיותר פתוח להזדמנויות ותשומת לב מאחרים. אם מישהי בכל זאת ממשיכה להתנהג ככה אחרי שאתם ביחד ואחרי שהסברת שזה לא נעים אז זאת כבר בעיה באישיות ובוויסות העצמי שהיא צריכה לטפל בה, כל העניין של ביטחון עצמי ותשומת לב מהמין השני...
אני לא בטוח מה אפשר לעשות, אתה תצטרך להתמודד עם עצמך ולא לתת לזה לאכול אותך, ואני יודע טוב מאוד כמה רעבים הרגשות האלה...
שואל השאלה:
כן היא יודעת אבל אני תמיד שואל אותה מה מו מי והיא אומרת לי שאין לה אף אחד וגם היא אמרה שהיא לא מדברת עם המון בנים אחרים והעניין הוא שכול יום מגיבים לה איזה 4 בנים שונים והיא מגיבה להם לבבות וכולי..
ושהיא אומרת שהיא לא עונה לי בוואטס אפ בגלל שהיא עונה על שאלות פה, אני יודע שהיא לא כי אני מגיב על כול תשובה אפשרית והיא לא מגיבה על אחת אפילו.
אז אני יודע שהיא מסננת ומדברת עם אנשים פה.
וזה מעליב כי היא תמיד אומרת לי שהיא לומדת ואין לה זמן וזה שטויות כי יש לה זמן לדבר עם בנים מכאן ואני לא מבין מה קשה להגיד את האמת?
כן היא יודעת אבל אני תמיד שואל אותה מה מו מי והיא אומרת לי שאין לה אף אחד וגם היא אמרה שהיא לא מדברת עם המון בנים אחרים והעניין הוא שכול יום מגיבים לה איזה 4 בנים שונים והיא מגיבה להם לבבות וכולי..
ושהיא אומרת שהיא לא עונה לי בוואטס אפ בגלל שהיא עונה על שאלות פה, אני יודע שהיא לא כי אני מגיב על כול תשובה אפשרית והיא לא מגיבה על אחת אפילו.
אז אני יודע שהיא מסננת ומדברת עם אנשים פה.
וזה מעליב כי היא תמיד אומרת לי שהיא לומדת ואין לה זמן וזה שטויות כי יש לה זמן לדבר עם בנים מכאן ואני לא מבין מה קשה להגיד את האמת?
אנונימי
תזכור שהיא לא רכוש של אף-אחד. אם אתה מרגיש כלפייה משהו אתה תצטרך לגרום לה מאוד להרגיש כך או פשוט לספר לה כמו אדם בוגר ולתת לה להתמודד עם המידע ואיך להתנהג בנוגע אליו.