7 תשובות
מגישים אותי על 81
88 והוגשתי כבר שנה שעברה
לא יודע עוד
אבל קייבלתי במתכונת 87 והציונים שלי בשאר השנה טובים אז בטח 90 בערך
אבל קייבלתי במתכונת 87 והציונים שלי בשאר השנה טובים אז בטח 90 בערך
לשון? נראה לי 78, ציון ההגשה הכי נמוך שלי ב-יא
82
ועשיתי בגרות חורף אבל אני ניגשת שוב סתם כדי לשפר
ועשיתי בגרות חורף אבל אני ניגשת שוב סתם כדי לשפר
ציון הגשה זה המגן יענו ?
ניגשתי על 100
אבל עשיתי בגרות חורף אז כבר סיימתי.
ניגשתי על 100
אבל עשיתי בגרות חורף אז כבר סיימתי.
באותו הנושא: