התחברות הרשמה

מה קורה אם לקחתי מינון גבוה של נורמלקס?

21 במאי 2019, 20:22
תרופותשלשולמינון    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
מאכלים עם הרבה ויטמין D - באיזה סוגי מאכלים יש מינון גבוה של ויטמין D?
אם לקחתי מינון גבוה של קונצרטה ללא יכול לקרות כלום נכון?
אני בן 20 ויש לי עצירות לקחתי כבר יומיים נורמלקס וכתוב שזמן השפעה יומיים ולא עוזר יכול להיות צריך לחכות עוד?
אם אני לוקח מינון יותר גבוה מתרופה מסוימת זה אומר שהיא תעשה את העבודה יותר טוב ?
למי שמכיר את הכדור Seroquel XR מה המינון הכי גבוה לתרופה הזאת?
מה קורה אם לקחתי רטילין על בטן ריקה
מה קורה אם לקחתי מנת יתר של רטלין?
נורמלקס טוב להרזייה?
לקחתי קונצרטה פעם ראשונה ( ובמינון הכי גבוה) וזה לא משפיע בכלל בריכוז ואין תופעת לוואי, זה הגיוני? בסדר?
במערך הטכני דרג ד' יש חשיפה גבוהה לקרינה/זיהומים/דלקים, או שזה בא במינון נורמלי?
איך אפשר לדעת אם מינון הרטלין נמוך מידי או גבוה מידי?