התחברות
הרשמה
איך להגיד לסבתא שלי שלא אכלתי כלום ושאמא שלי לא רוצה להקשיב לי שאני רעבה ואכפת לה רק מאחותי ?
אני ממש חסרת אונים ואף אחד לא מקשיב לי
21 במאי 2019, 16:27
רעב
3 תשובות
את לא צריכה תטובות שלהם . תזמיני לך אוכל
פ
פח
פשוט תגידי לה שלא אכפת לה ממך
M
Melovinator
תגידי לה כמו שכתבת פה
ב
בת.. מוריד?
באותו הנושא:
איך קןראים לסבתא שלכם מצד אמא?
יהודי זה מי שבא לאמא יהודייה, אמא יהודייה זה מי שבאה לסבתא יהודייה, סבתא יהודיה זה מי שבא לסבתא רבתא יהודייה, המשך למטה
אמא שלי לא בבית היא נסעה לסבתא שלי , ואני במחזור לקחתי את הפד האחרון שהיה ואני מתביישת להגיד לאבא שלי שיביא לי כסף לפדים
לא אכלתי כלום כל היום ואמרתי לאמא שלי שתשאיר לי לאכול
ההורים שלי מתגרשים, אמא רוצה לעבור לסבתא וממש לא בא לי. אני יכולה להשאר לגור עם אבא, אבל מה להגיד לאמא?
אני צריכה להגיד לסבתא וסבא שלי שאח שלי לא רוצה שהם יבואו לחתונה שלו... הם סבתא וסבא שלי רק אבל הם מכירים אותו טוב
אם אכלתי 300 קלוריות, ושרפתי אותן זה אומר שאני לא אכלתי כלום?
מתי בפעם האחרונה אמרתם לסבתא/סבא אמא אבא שאתם אוהבים אותם?
אני אצל סבתא וסבא של אמא שלי כאילו אמא ואבא של סבתא שלי
תקשיבו היום אכלתי לחמנייה עם חומוס ומקושקשת ולא אכלתי כלום מאז
יש לי חום גבוה, אני לא אכלתי כלום מהבוקר כי אני לא רעבה, כואב לי הגרון וממש הראש, איך לטפל בזה הכי מהר שאפשר, תרופות סבתא