איך נקרא הדברים האלה שנגיד אני רוצה לעבור ממקום A למקום B ובאמצע הדרך צריך לשלם בשביל לעבור באותו הכביש.
נגיד כשעוברים גבול(לא בארץ כמובן) אז צריך לשלם כסף בשביל לעבור אותו. אני גם יודע שבישראל יש כביש שצריך לשלם בשביל לנסוע בו(אני חושב שזה כביש 6). בקיצור, איך הדברים האלה נקראים?